duminică, 5 decembrie 2010


Korkuyorum

Yağmuru seviyorum diyorsun,
yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun...
Güneşi seviyorum diyorsun,
güneş açınca gölgeye kaçıyorsun...
Rüzgarı seviyorum diyorsun,
rüzgar çıkınca pencereni kapatıyorsun...
İşte,bunun için korkuyorum;
Beni de sevdiğini söylüyorsun...

(sursa aici si imagini cu versuri aici)


Vocabular:

-yağmur = ploaie
-
yağmur yağmak = a ploua (yağ + ınca = yağınca = plouand, pe cand ploua - forma de gerunziu; eu am gasit 9 forme de gerunziu!!)
-demek = a spune, a zice
-açmak = a deschide (aç + ınca = deschizand - gerunziu)
-şemsiye = umbrela
-g
üneş = soare
-gölge = umbra
-kaçmak = a scapa, a evada
-rüzgar = vant
-çıkmak = a iesi (çık + ınca = çıkınca = iesind - gerunziu)
-pencere = fereastra
-kapatmak = a inchide
-
işte = de-aia, de aceea
-
bunun için = de aceea, din aceasta cauza
-
korkmak = a ii fi teama
-sevmek = a iubi (
sev + dik + in = sevdiğin = dragostea ta, persoana / obiectul iubit - participiu. Sa mai spun ca am gasit 6 forme de participiu?! In text e folosit acuzativul cerut de vb söylemek = a spune - Beni de sevdiğini söylüyorsun)

Un comentariu:

  1. Dr. Makha este un om cu mari puteri spirituale din cauza puterii sale de vrajă, am reușit să-mi recuperez soțul după 3 ani de divorț. Treceam printr-o perioadă foarte proastă din cauza divorțului, așa că căutam ajutor online când am dat peste mărturia unei doamne care a descris cum vrăjitorul a ajutat-o ​​să aibă un copil folosind un medicament pe bază de plante, am primit contactul. si i-a explicat situatia, a facut o vraja si sotul meu s-a intors la mine in a treia zi inca e magie pentru mine, sunt foarte fericit sa revin cu iubirea vietii mele. îl puteți contacta pe Dr. Makha vrăjitorul la numărul său de whatsapp: +1(815)564-3618 sau e-mail: makharituals@gmail.com el m-a ajutat Sunt sigur că vă va ajuta și cu problema vieții tale.

    RăspundețiȘtergere