marți, 6 iulie 2010


Bir Öğrenci

Benim adım Sabri. Ben bir öğrenciyim. Her sabah okula gidiyorum.

Okulda çok şey öğreniyorum. Teneffüste ben ve arkadaşlar geziyoruz, konuşuyoruz, şaka yapıyoruz.

Saat birde eve dönüyorum. Evde yemek yiyorum. Sonra tekrar okula gidiyorum ve bahçede basketbol oynuyoruz.

Akşam eve gidiyorum, duş yapıyorum ve yemek yiyorum, sonra ödev yapıyorum.

Ben ve arkadaşlar her hafta sonu futbol oynuyoruz. Bazen sinemaya gidiyoruz. Bazen de tavla oynuyoruz.

Yarın on arkadaş pikniğe gidiyoruz.


-teneffüs = pauza

-gezmek= a se plimba, a merge, a umbla

-şaka = gluma; şaka yapmak = a glumi

-tekrar = din nou, iar
-sonra = apoi

-ödev = tema

-her = fiecare

-hafta sonu = sfarsit de saptamana (weekend)

-bazen = uneori, cateodata

-tavla = table


Lütfen cevap veriniz (va rog raspundeti):


1. Sabri ne iş yapıyor?

2. O her gün nereye gidiyor?

3. Onlar teneffüste ne yapıyorlar?

4. Sabri evde ne yapıyor?

5. Sabri akşam ne yapıyor?

6. Onlar hafta sonu ne yapıyorlar?

7. Onlar bazen nereye gidiyorlar?

8. Onlar yarın nereye gidiyorlar?

Un comentariu: