joi, 2 septembrie 2010

Sezen Aksu - Pardon



Sezen Aksu - Pardon

Pardon bakar mısınız, tanışmış mıydık?
Sevmiş miydim ben sizi hiç, sevişmiş miydik?
Pardon daha önce konuşmuş muyduk?
Yürüyüp çıkmazlarda yorulmuş muyduk?

Yüzünüz ne kadar da aşina
Avcumun içine alıp öpmüş olabilirim
Gözünüz öyle uzak bakmasa
Sizi tanıdığıma yemin ederim

Peki, bu şarkıyı hatırlar mısınız?

Pardon bakar mısınız, adınız neydi sizin?
Baş harfini göğsüme yazmış olabilirim
Pardon daha önce neredeydiniz?
Geçtiğiniz yollara düşmüş olabilirim

Peki, bu şarkıyı…
Hatırlarsınız…
Hatırlarsınız…


excuse me!

excuse me, may i have your attention, please, have we ever met?
have i ever loved you, have we made love?
excuse me, have we ever talked before?
walked together and got tired at the dead ends?

your face is so familiar
i may have took it inside my hands and kissed
if your eyes didn't look that far
i would swear that i knew you

or well, do you remember this song?

excuse me, may i have your attention, please, what is your name, again?
i may have written the first letter of it in my heart
excuse me, where were you before?
i may have fallen in the paths you passed

or, this melody?
you remember..
yes, you do..

(traducerea de aici)

4 comentarii:

  1. avem atat de multe melodii in comun postate!... asta e una dintre ele..atat melodia cat si versurile

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, descopar si eu ca avem in comun filme, scriitorii orientali, partea mistica (Rumi, te ador :) ) si chiar si religia :) Ti-am zis ca m-am indragostit de blogul tau, ca regasesc in el multe articole si informatii ce-mi ung sufletul. Ma bucur ca impartasim pasiuni comune :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah... si in privinta versurilor acestei melodii, banuiesc ca sunt aceleasi ca si la tine, nu? :-/ Ca doar nu sunt versuri diferite... Oricum, nu eu le-am scris, nici macar sa le traduc, nu stiu, am scris ce am gasit pe net :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dr. Makha este un om cu mari puteri spirituale din cauza puterii sale de vrajă, am reușit să-mi recuperez soțul după 3 ani de divorț. Treceam printr-o perioadă foarte proastă din cauza divorțului, așa că căutam ajutor online când am dat peste mărturia unei doamne care a descris cum vrăjitorul a ajutat-o ​​să aibă un copil folosind un medicament pe bază de plante, am primit contactul. si i-a explicat situatia, a facut o vraja si sotul meu s-a intors la mine in a treia zi inca e magie pentru mine, sunt foarte fericit sa revin cu iubirea vietii mele. îl puteți contacta pe Dr. Makha vrăjitorul la numărul său de whatsapp: +1(815)564-3618 sau e-mail: makharituals@gmail.com el m-a ajutat Sunt sigur că vă va ajuta și cu problema vieții tale.

    RăspundețiȘtergere