duminică, 24 octombrie 2010

Forma interogativ-negativa

nume predicativ + değil + mi + idi?

Ex:

-Ben sinirli değil miydim? = nu eram nervos?
-Sen iyi değil miydin?
-O aç değil miydi? = nu era infometata?
-Biz serbest değil miydik? = nu eram liberi?
-Siz mimar değil miydiniz?
-Onlar heyecanlı değil miydiler?

Un comentariu:

  1. Dr. Makha este un om cu mari puteri spirituale din cauza puterii sale de vrajă, am reușit să-mi recuperez soțul după 3 ani de divorț. Treceam printr-o perioadă foarte proastă din cauza divorțului, așa că căutam ajutor online când am dat peste mărturia unei doamne care a descris cum vrăjitorul a ajutat-o ​​să aibă un copil folosind un medicament pe bază de plante, am primit contactul. si i-a explicat situatia, a facut o vraja si sotul meu s-a intors la mine in a treia zi inca e magie pentru mine, sunt foarte fericit sa revin cu iubirea vietii mele. îl puteți contacta pe Dr. Makha vrăjitorul la numărul său de whatsapp: +1(815)564-3618 sau e-mail: makharituals@gmail.com el m-a ajutat Sunt sigur că vă va ajuta și cu problema vieții tale.

    RăspundețiȘtergere