marți, 1 martie 2011


Linkuri utile 7

Mi-a fost recomandat acest site http://hayat.ro/ de catre shakuka , site facut de catre matusa ei :) Este o publicatie online in limba turca despre evenimente din Romania-Turcia si nu numai (din ce am observat la o prima rasfoire si din putinul pe care l-am inteles :D ), adresa de contact fiind in Bucuresti. Se pare ca un cetatean turc din Romania a cerut acest site, mai multe nu cunosc, insa cred ca reprezinta un bun material pentru putin studiu in limba turca :)
Spor la rasfoit!

3 comentarii:

  1. Cred ca este singura publicatie online de genul acesta din tara, in afara de revista publicata lunar a UDTR, disponibila si online.
    Multumesc de recomandare.
    Vin si eu cu recomandari, video si audio: Anadolunun Kayip Sarkilari (documentar despre cantecele si traditiile pierdute ale diferitelor minoritati de pe teritoriul Turciei). Un fel de Crossing the Bridge: The Sounds of Istanbul.
    Bulutlari Beklerken
    Muzica: Duman, o formatie extraordinara de rock alternativ

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru recomandarile minunate. M-am uitat la trailer si par destul de interesante. Le-am pus pe lista.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dr. Makha este un om cu mari puteri spirituale din cauza puterii sale de vrajă, am reușit să-mi recuperez soțul după 3 ani de divorț. Treceam printr-o perioadă foarte proastă din cauza divorțului, așa că căutam ajutor online când am dat peste mărturia unei doamne care a descris cum vrăjitorul a ajutat-o ​​să aibă un copil folosind un medicament pe bază de plante, am primit contactul. si i-a explicat situatia, a facut o vraja si sotul meu s-a intors la mine in a treia zi inca e magie pentru mine, sunt foarte fericit sa revin cu iubirea vietii mele. îl puteți contacta pe Dr. Makha vrăjitorul la numărul său de whatsapp: +1(815)564-3618 sau e-mail: makharituals@gmail.com el m-a ajutat Sunt sigur că vă va ajuta și cu problema vieții tale.

    RăspundețiȘtergere